Media relations

Media relations

Opracowujemy działania media relations połączone z elementami komunikacji marketingowej, komunikacji eventowej i szeroko rozumianego sponsoringu.

W celu osiągania zakładanych rezultatów budujemy odpowiednie relacje z mediami, środowiskami opiniotwórczymi i decydentami.

W ramach działań media relations oferujemy:

  • Budowanie i aktualizacja baz dziennikarzy z mediów ogólnopolskich, lokalnych i branżowych, podział mediów strategicznych  („top target” „complementary target”)
  • Wysyłka oraz follow up materiałów prasowych, wypowiedzi i komentarzy oraz innych opracowań przygotowywanych we współpracy z przedstawicielami firmy
  • Bieżąca analiza harmonogramów mediowych, rekomendacje działań medialnych
  • Promowanie obecności firmy i jej działalności w wyselekcjonowanej grupie mediów
  • Przygotowanie i udzielanie odpowiedzi/wyjaśnień dla dziennikarzy
  • Regularny i aktywny kontakt z przedstawicielami mediów oraz dostarczanie im materiałów tematycznie związanych z działalnością firmy
  • Inicjowanie wywiadów z przedstawicielami firmy
  • Kreowanie zapotrzebowania tematycznego na wiadomości związane z firmą
  • Monitoring konkurencji i jej inicjatyw
  • Monitoring mediów
  • Prowadzenie biura prasowego