PR produktowy

PR produktowy

Marki są jak gwiazdy. Jedne lubią poszaleć w wieczorowych kreacjach, podczas pokazów błysnąć na czerwonym dywanie. Inne są blisko zwykłych ludzi, pomagają im czasem w zaskakujący sposób. Wszystkie chcą być w centrum uwagi mediów. I nasza w tym głowa!

W ramach PR produktowego oferujemy:

  • Tworzenie sprofilowanych informacji dotyczących produktów i usług skierowanych do wyselekcjonowanych grup mediów
  • Organizacja spotkań z mediami mających na celu plasowanie produktów i usług
  • Koordynacja obecności produktów i usług w rankingach konsumenckich
  • Organizacja testów produktów i usług przez wyselekcjonowanych dziennikarzy z opiniotwórczych mediów
  • Opracowywanie strategii wykorzystywania ambasadorów marki w komunikacji PR
  • Inicjowanie publikacji PR dotyczących produktów i usług
  • Organizacja badań konsumenckich i komunikacja ich wyników.
  • Opracowanie i dystrybucja poradników i materiałów edukacyjnych.